.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست عسگراولادي براي تغيير در موتلفه

حبيب‌الله عسگر اولادي که پدر معنوي حزب موتلفه به شمار مي‌رود، خواستار ايجاد تغييرات در بدنه اين حزب باسابقه شد. عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به پوست اندازي در اين حزب گفت: بانوان و جوانان بايد در مجمع عمومي آينده حزب موتلفه اسلامي مورد توجه قرار گيرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، حبيب الله عسگر اولادي که در جشن ميلاد کوثر که توسط واحد بانوان حزب موتلفه اسلامي استان تهران برگزار شد سخن مي‌گفت، با اشاره به انتخابات مرحله دوم مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: توفيق نامزدهاي زن حزب موتلفه اسلامي در انتخابات مجلس در تهران و شهرستان‌ها نشان‌دهنده اين است که بانوان هم مي‌توانند در کشور خدمت کنند و در قانونگذاري موفق باشند و مردم قدر زحمات آنها را مي‌دانند. دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به پوست اندازي در حزب موتلفه اسلامي گفت: بانوان و جوانان بايد در مجمع عمومي آينده حزب موتلفه اسلامي مورد توجه قرار گيرند

عسگر اولادي ادامه داد: انتقاداتي که در رسانه‌ها و روزنامه ها به حزب موتلفه اسلامي مي‌شود و اميدواريم بي‌غرض باشد، اين مسئله را مطرح مي‌کند که موتلفه اسلامي بايد توجه ويژه‌اي به زنان و جوانان داشته باشد.وي همچنين در گفت‌وگويي در پاسخ به اينكه شرايط جذب و اهميت حضور جوانان در حزب موتلفه اسلامي چيست و جوانان در اين حزب چه جايگاهي دارند، تصريح كرد: رويكرد جوانان به حزب در سال‌هاي اخير فوق‌العاده است. ما طي يك دوره‌اي توانسته‌ايم كادرهايمان را جوان كنيم. به زودي كنگره سراسري خواهيم داشت و خواهيد ديد ان‌شاءالله يك پوست‌‌اندازي جديد صورت خواهد گرفت و جوانان بيشتري در حزب نقش بازي خواهند كرد.

به گزارش ايسنا، عسگراولادي ادامه داد: تبليغات،‌ تشكيلات و دفتر سياسي و امور بين‌الملل ما در دست جوانان است و متوسط سني آنها 35 سال است و همچنين نقش زنان در سال‌هاي اخير فوق‌العاده زياد شده‌است. بنده سال‌هاست از دبير كلي كناره‌گيري كرده‌‌ام تا كادرهاي جوان‌تري بتوانند در حزب رشد كنند. من به آينده حزب اميدوار هستم. تسهيلات زيادي براي عضوگيري به ويژه جوانان داريم و شرايط عضويت، پايبندي به اسلام و انقلاب و التزام عملي به رسهبري معظم انقلاب و ولايت فقيه است.

اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه چشم‌انداز آينده حزب براي شركت در انتخابات آتي رياست‌جمهوري و مجلس چيست، آيا همچنان به معرفي چهره‌هاي شناخته شده و كاركرده ادامه مي‌‌دهيد يا اينكه چهره‌هاي جديدي را وارد عرصه سياسي مي‌كنيد، اظهار كرد: ما چشم‌انداز 15ساله حزب را اكنون تصويب كرده‌ايم و پايان برنامه ما، با پايان برنامه چشم‌انداز 20 ساله جمهوري اسلامي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.